Znaleziono wyników: 1
Strona 1 z 1
Choroba przewlekła: Indukcja remisji u dorosłych pacjentów z łagodną do umiarkowanej, aktywną postacią wrzodziejącego zapalenia jelita grubego, gdzie leczenie preparatami 5-ASA jest niewystarczające
tabl. o przedł. uwalnianiu 9 mg 30 szt. (Doustnie)
413,51 zł
R (1)
3,20 zł
1) Indukcja remisji u dorosłych pacjentów z łagodną do umiarkowanej, aktywną postacią wrzodziejącego zapalenia jelita grubego, gdzie leczenie preparatami 5-ASA jest niewystarczające Pokaż wskazania z ChPL

CortimentMMX

Wskazania pozarejestracyjne: Postać jelitowa choroby przeszczep przeciwko gospodarzowi; mikroskopowe zapalenie jelit; Indukcja remisji u pacjentów pediatrycznych z łagodną do umiarkowanej, aktywną postacią wrzodziejącego zapalenia jelita grubego, gdzie leczenie preparatami 5-ASA jest niewystarczające; indukcja remisji u pacjentów pediatrycznych z łagodną do umiarkowanej, aktywną postacią choroby Leśniowskiego-Crohna z zajęciem jelita grubego, gdzie leczenie preparatami 5-ASA jest niewystarczające
Strona:
z